Coconut grove/Miami

23 januari 2016 - Miami, Florida, Verenigde Staten

imageVanmorgen vroeg heerlijk uitgebreid ontbeten in het mooie Hyatt hotel en een wandeling gemaakt in de omgeving. Na de wandeling hebben we nog even een kijkje genomen in de Turtle hospital om vervolgens onze rit voort te zetten naar Miami. We hebben nog wel wat stops gemaakt tijdens de rit zo kwamen we vervolgens uit in Coconut grove. We hebben daar de boulevard opgezocht en kwamen langs een festival genaamd Dutch Wave. Wij zijn uit pure nieuwsgierigheid even rondgaan lopen op dit gezellige festival en wat voelde wij ons thuis. imageEr werd een Nederlandse recycling festival gegeven en we kregen er allemaal  typisch Nederlandse producten zoals bitterballen, banketstaaf, stroopwafel en echte Beemster kaas.  Het was echt smullen, naast alle hapjes waren er nog meer typische Nederlandse dingen op het festival zo imagekonden de mensen een potje sjoelen en konden de kinderen kettingen maken met een Nederlandse ontwerpster. Na het festival zijn we nog even door Little Havanna geweest en zijn uiteindelijk doorgereisd naar ons hotel. Het was een leuke maar ook avontuurlijke en vermoeiende rit.