Bezoek Myakko State Park

19 januari 2016 - Sarasota, Florida, Verenigde Staten

Nienke in Myakko ParkVanochtend na een stevig ontbijt met de auto op pad gegaan naar het Myakko River State Park. Een van Florida's oudste en grootste parken. Eerst even informatie verzameld bij de informatiebalie op het park. Binnen bij de informatiebalie was een tentoonstelling van opgezette dode dieren, die voorkomen in het park. Het park heeft een verscheidenheid aan diersoorten, van lieve konijntjes tot giftige slangen en alligators. Vervolgens zijn wij met de auto de mooie plekjes van het park gaan bezoeken. Op bepaalde punten op de route kon je stoppen om te wandelen en de wilde dieren te spotten. Helaas niet heel veel wilde dieren gezien, op een grote alligator na die verscholen zat in een drassig grasland. Na het bezoek aan het park zijn wij vertrokken naar Siesta Key, op aanraden van de conciërge van het hotel in Miami Beach. AlligatorDaar eerst even een stukje gewandeld op het strand en vervolgens doorgereden naar het dorpje, waar allerlei leuke en gekleurde souvenirswinkeltjes en restaurants te zien zijn. Uiteindelijk gekozen voor een Mexicaans restaurant, waar wij een heerlijk burrito hebben gegeten. Tijdens het diner trad er een lokale zanger op, die onder begeleiding van zijn gitaar bekende liedjes zong. Een super gezellige avond gehad, maar tot slot onze weg  moeten vervolgen naar ons hotel in Sarasota.

1. Veronique:
    21 januari 2016
    Lekker heh? Mexicaans eten in Amerika Jullie maken echt een super leuke reis
  2. Maureen Groen:
    21 januari 2016
    Ja echt een unieke ervaring. Ik wil hier niet meer weg en ben zeker van plan meer road trips te maken door Amerika. Snap echt dat jij en Ron hier zoveel plezier aan beleefde☺