Sarasota

18 januari 2016 - Sarasota, Florida, Verenigde Staten

Op Sarasota beachVandaag een rustig dagje gehad. Van Orlando zijn wij vertrokken richting Sarasota. Tijdens het rijden kijken wij onze ogen uit. In de verte zien wij Sarasota al liggen, het eiland ziet er prachtig en tropisch uit. Naar mate wij dichterbij komen zien wij prachtige jachten liggen in het water en luxe huizen. De temperatuur is hier aangenaam. Ons hotel is aan het strand gelegen en vanaf ons terras lopen wij zo het strand op. We gaan eerst een stukje wandelen over het strand en komen bijzondere schelpen tegen. SchelpenOp zuidelijkste punt even gerelaxt en in het zonnetje gelegen. Vervolgens teruggelopen naar het hotel en bij het zwembad gelegen. 'S avonds zijn wij met de shuttlebus naar het centrum gereden en hebben wij lekker gegeten en nog wat winkeltjes bekeken. Rond een uurtje of 10 teruggereden naar het hotel en lekker gaan slapen.

1. Rene:
    19 januari 2016
    Fijn meiden

Eindelijk lekker (strand)weer. Geniet er maar lekker van, hier vriest het 5 a 6 graden en wordt de eerste marathon op natuurijs geschaatst vanavond. Hoe lang het nog blijft vriezen weet ik niet, voor het weekend voorspellen ze dooi.
    Het gaat hier prima, het is wel rustig thuis maar daar genieten wij ook van.
    Ga vooral zo door met je verhalen en leuke foto's. Zo lijkt het of wij er ook een beetje bij zijn alhoewel het niet is voor te stellen wat jullie allemaal van de omgeving zien. Daar zijn wij wel een beetje jaloers op. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit ga zien.
    Is het eten een beetje lekker? Krijg de indruk van wel.

Nou het beste maar en tot het volgende verhaal

papa
  2. Maureen Groen:
    20 januari 2016
    Het eten is hier prima, maar wel veel. De eerste paar dagen moesten wij hier echt aan wennen. We proberen wel steeds wat variatie op te zoeken, zodat wij niet steeds fastfood eten...