Sea World

17 januari 2016 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

SeaworldVandaag gingen wij naar Seaworld en hebben we allerlei shows bekeken met onder andere dolfijnen, zeehonden, huisdieren en orka's. Stuk voor stuk waren het allemaal leuke en unieke shows die we niet hadden willen missen. Tevens zijn we nog in verschillende attracties geweest zodat we de andere dieren konden bezichtigen zoals pinguïns, walrussen & de witte dolfijn. Daarnaast werden door de trainers van de verschillende dieren nog korte presentaties gehouden en werden de dieren gevoederd. Wij hebben veel gezien en geleerd over de dieren. Het was een zeer geslaagde en interactieve dag. 'S avonds hebben wij gedineerd bij een steakhouse, eindelijk eens een lekker stukje vlees en kip. De hamburgers, pizza's en pasta's waren wij een beetje zat.  OrkashowNa het diner nog even op de kermis geweest en een rondje gekart. Morgen vervolgen wij onze weg naar Sarasota, volgens de vele Amerikanen die wij spraken bevinden zich hier de mooiste stranden. Wij zijn heel benieuwd.

1. Veronique:
    19 januari 2016
    Hey Meiden,

Ik krijg weer helemaal zin om naar the States te gaan als ik dit zo lees geniet ze daar!